ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ ТА ПРОЖИВАННЯ

Шановні гості відпочинкового комплексу “Бріз”! Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання:

I. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ З ТИМЧАСОВОГО ПРОЖИВАННЯ 

  1. Відпочинковий комплекс «Бриз» призначений для тимчасового проживання та відпочинку громадян України, іноземних громадян на строк, погоджений з адміністрацією комплексу. За бажання продовжити термін проживання необхідно повідомити про це адміністратора не пізніше, ніж за 24 години до виїзду. За можливості, адміністратор оформляє продовження чи пізній виїзд.
  2. При заїзді гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, посвідчення водія, закордонний паспорт, паспорт іноземного громадянина або будь-який інший документ відповідно до Закону ВРУ 5492-VI) заповнює реєстраційну картку (анкету) та вносить повну оплату за проживання в комплексі відпочинку. Адміністрація залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, які не пред’явили посвідчення особи або відмовилися сплатити своє проживання, а також особам у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, особам із зухвалою та некоректною поведінкою, а також явною неповагою стосовно працівників комплексу та проживаючих у комплексі.
  3. Неповнолітні особи, від 14 років до 18 років, розміщується у готелі, тільки за нотаріально завіреною згодою батьків (усиновлювачів), піклувальників, законних представників та за пред’явленням паспорту.
  4. Плата за проживання та послуги, що надаються комплексом, здійснюється готівкою або за безготівковим розрахунком згідно з чинним прейскурантом на послуги та товари в комплексі. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється лише у гривнях. Діти (віком не старше 5 років) без додаткового спального місця (на одному ліжку з дорослими) проживають безкоштовно.
  5. Поселення провадиться після внесення гостем оплати за весь передбачуваний термін проживання або наприкінці терміну проживання, але у будь-якому разі за погодженням з адміністрацією комплексу.
  6. Ранній заїзд (до 12.00) та пізній виїзд (після 12.00) тарифікуються у розмірі 50% вартості від добового проживання, обмовляються заздалегідь та надаються за наявності вільних на вказаний час номерів. Адміністрація має право відмовити у можливості раннього заїзду або пізнього виїзду через відсутність можливості.
  7. Гарантована бронь анулюється без повідомлення у разі незаїзду гостя у першу добу проживання (після 18.00 при спробі зв’язатися з гостем та неотриманням підтвердження прибуття). Передоплата у “високий” сезон за першу добу проживання не підлягає і підлягає внесенню не пізніше ніж за 14 днів до дня заселення.
  8. При проживанні менше однієї доби плата стягується у розмірі повної вартості доби проживання.
  9. У разі відмови гостя від проживання чи скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.
  10. Бронюванням є заявка гостя за доступними засобами зв’язку: електронною поштою (e-mail), телефоном, месенджерами (Viber, WhatsApp, Telegramm), а також через канали бронювання, такі як Booking.com, Hotel24 та аналогічні за наявності, а також безпосередньо через модуль бронювання на сайті комплексу ( hotel-briz.od.ua ).
  11. Анулювання (відмова гостя від заброньованих послуг) може бути своєчасним, пізнім та незаїздом.
  12. При замовленні додаткових послуг гість може внести повну передоплату за всі необхідні послуги та товари, доступні для придбання на території комплексу або за погодженням з адміністрацією комплексу при виїзді.
  13. Залишаючи комплекс, необхідно залишати ключ від номера адміністратора. У разі втрати ключа адміністратор видає новий ключ за вартістю згідно з чинним прейскурантом.
  14. У день від’їзду ключ від номера здається адміністратору. Після перевірки номера здійснюється оплата додаткових послуг та придбаних товарів у комплексі.
  15. З питань додаткової інформації щодо послуг комплексу необхідно звертатися до адміністратора.

II. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ У КОМПЛЕКСІ

  1. Комплекс працює з 7 ранку до 23.00 (до початку комендантської години – лазня), заселення та виселення – цілодобове.
  2. Час виїзду – до 12:00, час заселення – з 12:00 (за ступенем готовності номера, влітку з 14:00)
  3. Будь ласка, залишайте цінні речі та документи у сейфі в номері. За речі, які залишені без нагляду, адміністрація відповідальності не несе.
  4. Адміністрація не несе відповідальності за втрату цінних речей мешканців, залишених поза сейфом і не зданих на зберігання адміністрації.
  5. Додаткові безкоштовні послуги комплексу: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, послуга пробудження (у тому числі по телефону), користування інтернетом по Wi-Fi.
  6. Відвідування осіб, які проживають сторонніми особами, можливе з 08.00 до 23.00.
  7. З 23:00 до 7:30 години в комплексі необхідно зберігати тишу. При неодноразовому випадку порушення тиші, у зазначений у цьому пункті час, адміністрація має право відмовити у наданні послуг з тимчасового розміщення.
  8. Просимо Вас дбайливо ставитися до майна комплексу, дотримуватися правил пожежної безпеки на території комплексу. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в санвузлі, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна комплексу гість у повному обсязі компенсує його відповідно до прейскуранта комплексу на псування майна комплексу.
  9. Виявляйте обережне поводження з електроприладами. Не використовуйте несправні пристрої, не порушуйте цілісність розеток. У разі виявлення або виникнення порушення цілісності розеток негайно повідомте адміністратора.
  10. Гості комплексу враховують та не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження (вхід, ресепшин, коридори, зал), за винятком кімнат для проживання, відпочинку, території банного комплексу та санвузлів з метою безпеки мешканців комплексу та його працівників.
  11. Адміністрація комплексу залишає за собою право відвідування номера без узгодження з гостем у разі спрацювання датчика пожежної сигналізації – задимлення, пожежі, затоплення, а також у разі порушення такими Правилами проживання, що проживають.
  12. Адміністрація має право вжити заходів щодо дострокового виселення відпочиваючого у разі грубого порушення з його боку норм суспільної поведінки, санітарних правил, внутрішнього режиму роботи комплексу, непокори обґрунтованим вимогам цих Правил проживання.
  13. У разі виникнення скарг з боку гостей адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачених законодавством.
  14. У випадках, не передбачених цими Правилами, адміністрація та споживач керуються чинним законодавством України.
  15. Щодо заперечень, зауважень, пропозицій та виявлених недоліків, прохання зв’язуватися з адміністрацією.

З метою забезпечення порядку та безпеки на території комплексу   ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ :

  • зберігати громіздкі речі, легкозаймисті матеріали, зброю, хімічні та радіоактивні речовини, ртуть;
  • тримати у номері будь-яких тварин, птахів, рептилій тощо;
  • користуватися електронагрівальними приладами (електроплити, чайники, кип’ятильники, мультиварки);
  • рухати та переставляти меблі без погодження з адміністрацією, вносити конструктивні зміни у приміщеннях комплексу, проводити самостійний ремонт приміщень та майна комплексу;
  • курити біля комплексу, крім спеціально відведених місць;
  • передавати стороннім особам ключі від номера;
  • порушувати загальноприйняті норми поведінки, зокрема. перебувати на території комплексу під дією наркотичних засобів та/або у стані алкогольного сп’яніння;
  • виявляти агресивні дії, що загрожують безпеці здоров’я або майну інших осіб (у тому числі працівників комплексу та мешканців);
  • завдавати шкоди майну комплексу;
  • розміщувати у номері гостей після 23:00;
  • порушувати спокій гостей, які мешкають у сусідніх номерах;
  • мити та/або ремонтувати мото/автотранспорт на території комплексу;
  • виносити посуд із приміщень комплексу;
  • порушувати громадський порядок;
  • залишати дітей без нагляду;
  • проживання із домашніми тваринами.

ОБОВ’ЯЗКИ проживаючих:

  • оплачувати за тимчасове проживання, додаткові послуги у комплексі, а також товари, придбані у комплексі;
  • при виході з номера закрити водорозбірні крани, вікна, вимкнути світло, телевізор, кондиціонер;
  • дотримуватися встановленого в комплексі порядку проживання, дотримуватися чистоти, тиші та громадського порядку в номері та на території комплексу;
  • суворо дотримуватися правил пожежної безпеки;
  • відшкодувати збитки при втраті, пошкодженні чи псуванні майна комплексу;
  • нести відповідальність за дії запрошених ним до себе відвідувачів;
  • своєчасно та в повному обсязі оплачувати всі представлені комплексом додаткові послуги та придбані товари;
  • при виселенні своєчасно здати покоївку номер та ключ.

Проживаючий МАЄ ПРАВО:

  • вимагати виконання своїх зобов’язань адміністрацією комплексу;
  • отримувати оплачені послуги та товари відповідно до законодавства України.

 Адміністрація комплексу залишає за собою право стягувати з гостей додаткову оплату за порушення норм протипожежної безпеки, куріння у недозволених місцях та недотримання законних вимог адміністрації.

  • Відгуки та пропозиції щодо роботи комплексу можна залишити у адміністратора комплексу.
  • У разі порушення гостем Правил проживання, встановлених у комплексі, адміністрація має право відмовити гостю у подальшому розміщенні.

Бажаємо Вам приємного відпочинку!

Адміністрація комплексу

тел. +38 (066) 521-72-40, email hotel.briz.odessa@gmail.com