Шановні гості відпочинкового комплексу “Бріз”! Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання:
I. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ З ТИМЧАСОВОГО ПРОЖИВАННЯ
- Відпочинковий комплекс «Бриз» призначений для тимчасового проживання та відпочинку громадян України, іноземних громадян на строк, погоджений з адміністрацією комплексу. За бажання продовжити термін проживання необхідно повідомити про це адміністратора не пізніше, ніж за 24 години до виїзду. За можливості, адміністратор оформляє продовження чи пізній виїзд.
- При заїзді гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, посвідчення водія, закордонний паспорт, паспорт іноземного громадянина або будь-який інший документ відповідно до Закону ВРУ 5492-VI) заповнює реєстраційну картку (анкету) та вносить повну оплату за проживання в комплексі відпочинку. Адміністрація залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, які не пред’явили посвідчення особи або відмовилися сплатити своє проживання, а також особам у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, особам із зухвалою та некоректною поведінкою, а також явною неповагою стосовно працівників комплексу та проживаючих у комплексі.
- Неповнолітні особи, від 14 років до 18 років, розміщується у готелі, тільки за нотаріально завіреною згодою батьків (усиновлювачів), піклувальників, законних представників та за пред’явленням паспорту.
- Плата за проживання та послуги, що надаються комплексом, здійснюється готівкою або за безготівковим розрахунком згідно з чинним прейскурантом на послуги та товари в комплексі. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється лише у гривнях. Діти (віком не старше 5 років) без додаткового спального місця (на одному ліжку з дорослими) проживають безкоштовно.
- Поселення провадиться після внесення гостем оплати за весь передбачуваний термін проживання або наприкінці терміну проживання, але у будь-якому разі за погодженням з адміністрацією комплексу.
- Ранній заїзд (до 12.00) та пізній виїзд (після 12.00) тарифікуються у розмірі 50% вартості від добового проживання, обмовляються заздалегідь та надаються за наявності вільних на вказаний час номерів. Адміністрація має право відмовити у можливості раннього заїзду або пізнього виїзду через відсутність можливості.
- Гарантована бронь анулюється без повідомлення у разі незаїзду гостя у першу добу проживання (після 18.00 при спробі зв’язатися з гостем та неотриманням підтвердження прибуття). Передоплата у “високий” сезон за першу добу проживання не підлягає і підлягає внесенню не пізніше ніж за 14 днів до дня заселення.
- При проживанні менше однієї доби плата стягується у розмірі повної вартості доби проживання.
- У разі відмови гостя від проживання чи скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.
- Бронюванням є заявка гостя за доступними засобами зв’язку: електронною поштою (e-mail), телефоном, месенджерами (Viber, WhatsApp, Telegramm), а також через канали бронювання, такі як Booking.com, Hotel24 та аналогічні за наявності, а також безпосередньо через модуль бронювання на сайті комплексу ( hotel-briz.od.ua ).
- Анулювання (відмова гостя від заброньованих послуг) може бути своєчасним, пізнім та незаїздом.
- При замовленні додаткових послуг гість може внести повну передоплату за всі необхідні послуги та товари, доступні для придбання на території комплексу або за погодженням з адміністрацією комплексу при виїзді.
- Залишаючи комплекс, необхідно залишати ключ від номера адміністратора. У разі втрати ключа адміністратор видає новий ключ за вартістю згідно з чинним прейскурантом.
- У день від’їзду ключ від номера здається адміністратору. Після перевірки номера здійснюється оплата додаткових послуг та придбаних товарів у комплексі.
- З питань додаткової інформації щодо послуг комплексу необхідно звертатися до адміністратора.
II. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ У КОМПЛЕКСІ
- Комплекс працює з 7 ранку до 23.00 (до початку комендантської години – лазня), заселення та виселення – цілодобове.
- Час виїзду – до 12:00, час заселення – з 12:00 (за ступенем готовності номера, влітку з 14:00)
- Будь ласка, залишайте цінні речі та документи у сейфі в номері. За речі, які залишені без нагляду, адміністрація відповідальності не несе.
- Адміністрація не несе відповідальності за втрату цінних речей мешканців, залишених поза сейфом і не зданих на зберігання адміністрації.
- Додаткові безкоштовні послуги комплексу: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, послуга пробудження (у тому числі по телефону), користування інтернетом по Wi-Fi.
- Відвідування осіб, які проживають сторонніми особами, можливе з 08.00 до 23.00.
- З 23:00 до 7:30 години в комплексі необхідно зберігати тишу. При неодноразовому випадку порушення тиші, у зазначений у цьому пункті час, адміністрація має право відмовити у наданні послуг з тимчасового розміщення.
- Просимо Вас дбайливо ставитися до майна комплексу, дотримуватися правил пожежної безпеки на території комплексу. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в санвузлі, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна комплексу гість у повному обсязі компенсує його відповідно до прейскуранта комплексу на псування майна комплексу.
- Виявляйте обережне поводження з електроприладами. Не використовуйте несправні пристрої, не порушуйте цілісність розеток. У разі виявлення або виникнення порушення цілісності розеток негайно повідомте адміністратора.
- Гості комплексу враховують та не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження (вхід, ресепшин, коридори, зал), за винятком кімнат для проживання, відпочинку, території банного комплексу та санвузлів з метою безпеки мешканців комплексу та його працівників.
- Адміністрація комплексу залишає за собою право відвідування номера без узгодження з гостем у разі спрацювання датчика пожежної сигналізації – задимлення, пожежі, затоплення, а також у разі порушення такими Правилами проживання, що проживають.
- Адміністрація має право вжити заходів щодо дострокового виселення відпочиваючого у разі грубого порушення з його боку норм суспільної поведінки, санітарних правил, внутрішнього режиму роботи комплексу, непокори обґрунтованим вимогам цих Правил проживання.
- У разі виникнення скарг з боку гостей адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачених законодавством.
- У випадках, не передбачених цими Правилами, адміністрація та споживач керуються чинним законодавством України.
- Щодо заперечень, зауважень, пропозицій та виявлених недоліків, прохання зв’язуватися з адміністрацією.
З метою забезпечення порядку та безпеки на території комплексу ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ :
- зберігати громіздкі речі, легкозаймисті матеріали, зброю, хімічні та радіоактивні речовини, ртуть;
- тримати у номері будь-яких тварин, птахів, рептилій тощо;
- користуватися електронагрівальними приладами (електроплити, чайники, кип’ятильники, мультиварки);
- рухати та переставляти меблі без погодження з адміністрацією, вносити конструктивні зміни у приміщеннях комплексу, проводити самостійний ремонт приміщень та майна комплексу;
- курити біля комплексу, крім спеціально відведених місць;
- передавати стороннім особам ключі від номера;
- порушувати загальноприйняті норми поведінки, зокрема. перебувати на території комплексу під дією наркотичних засобів та/або у стані алкогольного сп’яніння;
- виявляти агресивні дії, що загрожують безпеці здоров’я або майну інших осіб (у тому числі працівників комплексу та мешканців);
- завдавати шкоди майну комплексу;
- розміщувати у номері гостей після 23:00;
- порушувати спокій гостей, які мешкають у сусідніх номерах;
- мити та/або ремонтувати мото/автотранспорт на території комплексу;
- виносити посуд із приміщень комплексу;
- порушувати громадський порядок;
- залишати дітей без нагляду;
- проживання із домашніми тваринами.
ОБОВ’ЯЗКИ проживаючих:
- оплачувати за тимчасове проживання, додаткові послуги у комплексі, а також товари, придбані у комплексі;
- при виході з номера закрити водорозбірні крани, вікна, вимкнути світло, телевізор, кондиціонер;
- дотримуватися встановленого в комплексі порядку проживання, дотримуватися чистоти, тиші та громадського порядку в номері та на території комплексу;
- суворо дотримуватися правил пожежної безпеки;
- відшкодувати збитки при втраті, пошкодженні чи псуванні майна комплексу;
- нести відповідальність за дії запрошених ним до себе відвідувачів;
- своєчасно та в повному обсязі оплачувати всі представлені комплексом додаткові послуги та придбані товари;
- при виселенні своєчасно здати покоївку номер та ключ.
Проживаючий МАЄ ПРАВО:
- вимагати виконання своїх зобов’язань адміністрацією комплексу;
- отримувати оплачені послуги та товари відповідно до законодавства України.
Адміністрація комплексу залишає за собою право стягувати з гостей додаткову оплату за порушення норм протипожежної безпеки, куріння у недозволених місцях та недотримання законних вимог адміністрації.
- Відгуки та пропозиції щодо роботи комплексу можна залишити у адміністратора комплексу.
- У разі порушення гостем Правил проживання, встановлених у комплексі, адміністрація має право відмовити гостю у подальшому розміщенні.
Бажаємо Вам приємного відпочинку!
Адміністрація комплексу
тел. +38 (066) 521-72-40, email hotel.briz.odessa@gmail.com